Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

Les oficines territorials de l'ATC a Lleida i la Val d'Aran s'estrenen amb la campanya de la renda 2017

  • La delegació territorial a Lleida i les oficines de la Seu d’Urgell, Vielha, Tremp i Cervera ofereixen els seus serveis al contribuent per fer la declaració de l’IRPF
  • L’Agència catalana ha recaptat 16,3 milions d’euros, ha atès 7.502 persones i ha gestionat 23.639 expedients a les comarques de Ponent, l’Alt Pirineu i’Aran des del passat mes de setembre

L’Agència Tributària de Catalunya (ATC) obre les seves portes aquest mes de maig a tots els contribuents de les comarques de Ponent, l’Alt Pirineu i l’Aran per ajudar a confeccionar la declaració de l’IRPF corresponent a l’exercici 2017. Amb aquest objectiu l’Agència catalana ofereix per primera vegada el servei de cita prèvia amb una estructura pròpia, formada per l’oficina territorial de la Seu d’Urgell i les oficines compartides de Vielha, Tremp i Cervera. Tots aquests espais se sumen a la delegació territorial de Lleida, que ja havia participat en aquesta campanya en edicions anteriors.
 
El termini de sol·licitud per ser atès presencialment a les oficines de l’ATC entre el 10 de maig i el 2 de juliol es pot reservar a través del telèfon 901 22 33 44, a partir del proper 8 de maig. Aquells contribuents que hagin de fer la declaració de l’impost de patrimoni també podran demanar cita prèvia a través de la seu electrònica de l’ATC o del telèfon 012. En total, 78 persones de l’ATC repartides per tot Catalunya es posaran a disposició dels ciutadans per ajudar-los a elaborar la seva declaració de renda i patrimoni.
 
Aquest dilluns, el secretari d’Hisenda de la Generalitat i president de l’ATC, Albert Castellanos, acompanyat del director de l’agència catalana, Eduard Vilà, i l’alcalde d’aquest municipi, Albert Batalla, han visitat avui l’Oficina Territorial a la Seu d’Urgell, després de vuit mesos en funcionament. Des del passat mes de setembre i fins al 31 de març, les cinc oficines de Ponent, més la de Vielha, han recaptat un total de 16.327.349,87 euros, han atès unes 7.502 persones i han gestionat 23.639 expedients.
 
Entre els serveis oferts per l’Agència catalana destaquen, per exemple, el d’assistència en l’elaboració d’autoliquidacions de tributs gestionats per l’ATC (servei de cita prèvia); informació i assistència general i bàsica en relació amb els impostos que gestionen les diputacions, els ajuntaments i altres ens locals adherits a la xarxa Tributs de Catalunya; o informació relacionada amb l’estat dels deutes que gestiona l’ATC en període voluntari i executiu, entre d’altres.
 
8 mesos de desplegament territorial

El passat 4 de setembre, l’ATC va culminar el desplegament territorial iniciat l’any 2017 amb l’ampliació de 4 —les delegacions territorials de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona— a 19 oficines distribuïdes arreu de la geografia catalana: Barcelona (Poblenou, oberta al febrer), Terrassa, Sabadell, Granollers, Sant Feliu de Llobregat, Vilafranca del Penedès, Mataró, Manresa, Vic, Santa Coloma de Farners, la Bisbal d’Empordà, Figueres, la Seu d’Urgell, Reus i Tortosa.
 
L’objectiu és oferir els mateixos serveis a tots els ciutadans de Catalunya, amb el mateix nivell d’eficiència i qualitat amb què ja es presten a les quatre delegacions de l’Agència. Aquest model en xarxa es complementa amb 13 oficines compartides amb entitats locals (diputacions, consells comarcals i ajuntaments): l’Hospitalet de Llobregat, Cervera, Igualada, Vilanova i la Geltrú, el Vendrell, Olot, Valls, Móra d’Ebre, Solsona, Berga, Ripoll, Vielha i Tremp.
 
En total, l’ATC ja disposa de 32 oficines distribuïdes arreu de la geografia catalana.



Cercador

Cercador

Destaquem

Departament

  • Responsable premsa
    Albert Puig
  • Responsable comunicació
    Raül Murcia