Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

TURISME

La Generalitat propicia més de 2.500 entrevistes de negocis entre empreses turístiques catalanes i operadors turístics internacionals

En el Buy Catalunya & Culture, 124 operadors turístics de 33 mercats internacionals es reuniran amb 174 empreses i entitats del sector turístic català

Trobada Buy Catalunya & Culture

  • Posterior a la trobada comercial, els operadors recorreran les 9 marques turístiques catalanes per conèixer l’oferta turística de Catalunya in situ.
  • Enguany, amb motiu de l’Any del Turisme Cultural, els participants seleccionats estan orientats a impulsar l’oferta especialitzada en aquest segment.
 
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) organitza avui al Palau Firal i de Congressos de Tarragona el Buy Catalunya & Culture, la trobada comercial més important de l’any on 174 empreses i entitats del sector turístic català es reuniran amb 124 operadors turístics de 33 mercats internacionals per donar a conèixer la seva oferta i posteriorment comercialitzar-la en els seus països. En total es produiran més de 2.500 entrevistes amb l’objectiu de generar negoci entre les entitats i empreses catalanes i els operadors turístics convidats.
 
Els 124 operadors turístics participants en aquesta edició procedeixen dels mercats següents: Alemanya, Armènia, Àustria, Bielorússia, Bèlgica, Brasil, Canadà, Dinamarca, Eslovàquia, Espanya, Estats Units, Finlàndia, França, Hongria, Índia, Israel, Itàlia, Japó, Letònia, Moldàvia, Països Baixos, Perú, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Rússia, Singapur, Suïssa, Taiwan, Ucraïna, Xile i Xina.
 
Referent a la comercialització internacional, David Font, director de l’ACT, ha declarat que “el nostre objectiu és seguir treballant per captar més despesa del turista i fer que encara sigui més rendible, i ho estem aconseguint. Aquest any, estem ingressant més en despesa turística que l’any passat i en aquest factor és clau el turisme estranger, que suposa el 84,2% dels ingressos turístics totals que rep Catalunya. De gener a juliol, els mercats internacionals han aportat al nostre territori 11.832 milions d’euros, un 9,6% més que el 2017”.
 
L’Agència Catalana de Turisme organitza el Buy Catalunya biennalment, gràcies a la seva xarxa d’Oficines de Promoció Turística a l’exterior, que entre les seves funcions, treballen tot l'any amb els mercats emissors per generar oportunitats de negoci com aquesta. En aquest sentit, el director de l’ACT ha declarat que “treballem tot l’any directament amb els mercats emissors per generar riquesa pel nostre país i oportunitats de negoci com aquesta. El Buy Catalunya és una de les accions que més valora el sector, ja que donem a les nostres empreses la possibilitat de comercialitzar el seu producte a centenars d’operadors, sense necessitat de desplaçar-se i amb un cost mínim. De fet, aquesta cita del Govern de la Generalitat ja s’ha consolidat com l’acció promocional a Catalunya més important dins del nostre pla de suport a la comercialització dirigit als empresaris del sector català”.
 
Enguany, amb motiu de la declaració del 2018 com Any Europeu del Patrimoni Cultural per part de la Unió Europea  l’Any del Turisme Cultural i com Any del Turisme Cultural per part de l’Agència Catalana de Turisme, els membres seleccionats per participar a la trobada comercial estan especialitzats en l’oferta de turisme cultural. D’aquesta manera, es persegueix incentivar la contractació de productes i experiències i la creació de paquets especialitzats en aquest segment.
 
Conèixer la destinació
 
Posterior a la trobada comercial, des d’avui mateix i fins el proper 28 de setembre, els operadors turístics participants tindran l’oportunitat de conèixer l’oferta turística catalana in situ a través de diversos viatges de familiarització.
 
Així, els operadors s’han distribuït en grups per participar en els set viatges de familiarització organitzats per l’ACT, centrats en l’oferta de turisme cultural, i visitant les 9 marques turístiques catalanes. Entre d’altres llocs, visitaran el Monestir de Santa Maria de Ripoll, el Castell Gala Dalí – Púbol, la Vall de Boí, la Cartoixa d’Escaladei, Montblanc, el Castell de Miravet i el Món Sant Benet.
 
Com a novetat enguany, i amb la voluntat de seguir fent de Catalunya una destinació per a tothom, un dels programes per conèixer el territori està enfocat exclusivament a l’oferta de turisme accessible de casa nostra.
 
El Buy Catalunya és un exemple de col·laboració públicoprivada, ja que compta amb el suport i implicació d’empreses i institucions catalanes que saben que es tracta d’una acció molt potent que genera un gran volum de negoci. En aquesta edició, hi han col·laborat el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, el Patronat de la Diputació de Lleida, Codorniu, Damm, Torres, Izaro, Latam i Turkish Airlines.
 
Segueix-nos a les xarxes:
 
A Twitter de Turisme: https://twitter.com/turismecat
A Twitter d’empresa:  https://twitter.com/empresacat
 



Cercador

Cercador

Destaquem