Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

El conseller Buch porta a Govern els nomenaments del seu equip directiu

El conseller d’Interior, Miquel Buch, ha portat avui a la reunió de Govern el nomenament del seu equip directiu. Andreu Joan Martínez és el nou director general de la Policia, Juli Gendrau passa a ser el director del Servei Català de Trànsit i Manel Pardo és el nou titular de la Direcció General de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvaments. Pel que fa a la Direcció General de Protecció Civil, Isabel Ferrer n’és la nova directora mentre que Joan Delort passa a ser el director del Cat112. Jordi Jardí continua al capdavant de la Direcció General d’Administració de Seguretat.
 
 
Andreu J. Martínez i Hernández, director general de la Policia
 
Barcelona, 1964
 
Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, Postgrau en Economia i Gestió de la Hisenda Pública Autonòmica i Local per la Universitat de Barcelona, i Mestratge en Funció Directiva per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.
 
Professor del Grau de Seguretat de la Universitat de Barcelona, des del 2015 fins l’actualitat.
 
Ha assumit diferents responsabilitats a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona des del 1991 fins l’actualitat. Entre d’altres responsabilitats, ha estat director general d’Administració de la Seguretat del Departament d’Interior, del 2011 al 2013, director de Serveis Jurídics del districte de Ciutat Vella, a l’Ajuntament de Barcelona, del 2013 al 2015 i director d’Estratègia i Recursos Humans a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals des del 2015 fins l’actualitat.
 
 
 Juli Gendrau i Farguell, director del Servei Català de Trànsit
 
Berga, 1969
 
Enginyer tècnic industrial mecànic i enginyer en Organització industrial.
 
Ha desenvolupat la seva carrera professional en diferents àmbit relacionats amb l’enginyeria tècnica.
 
Ha estat professor associat de la Universitat Politècnica de Catalunya.
 
En l’àmbit de l’Administració Pública, ha estat alcalde de Berga, delegat del Govern a la Catalunya Central i actualment exercia el càrrec de Director General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments del Departament d’Interior.
 
 
Manuel Pardo i Sabartés, director general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
 
Barcelona, 1967
 
És llicenciat en Ciències Físiques per la UB, Grau en Administració i Direcció
d’Empreses per la UOC, Màster en Ciències Físiques, Mestratge en Enginyeria i Gestió Ambiental per la UPC i el curs d’Estratègies d’innovació i lideratge per a la gestió pública a l’IESE.
 
Al servei de la Generalitat de Catalunya des de l’any 1995, és funcionari del Cos de Geofísics.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat director de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya i cap de Servei de Protecció Civil de Tarragona i Terres de l’Ebre.
 
Des del 2013 és el director del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament de Barcelona.
 
 
M. Isabel Ferrer i Álvarez, directora general de Protecció Civil
 
Barcelona, 1963
 
Ha cursat el Grau en Treball Social, per la UNED, el Màster de Protecció Civil i Gestió d’Emergències, per la Universitat de Valencia, el Postgrau en Salud Mental en Situacions de Violència Política i Catàstrofes, per la Universitat Complutense de Madrid i la Diplomatura en Treball Social per la Universitat Ramón Llull. Així mateix, entre d’altra formació, ha cursat estudis de Gestió, Avaluació i Coordinació d’Emergències a la Escuela Nacional de Protección Civil del Ministerio del Interior i d’Aspectes Psicosocials aplicats a la gestió d’urgències i emergències a la Escuela Nacional de Protección Civil del Ministerio del Interior.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat Directora de Serveis d’Urgències i Emergències Socials de l’Ajuntament de Barcelona, entre el 2001 i 2015, Responsable d’Urgències i Emergències Socials a la Diputació de Barcelona, entre el 2016 i 2017, i Directora Operativa del Pla “Barcelona Ciutat Refugi” de l’Ajuntament de Barcelona, entre el 2015 i 2016. Actualment és diputada al Parlament de Catalunya.
 
 
Joan Delort i Menal, director del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya
 
Barcelona, 1957
 
Llicenciat en Geografia i Història  per la Universitat de Girona i Diplomat en Criminologia per la Universitat de Barcelona.
 
Ha exercit diferents càrrecs de comandament en l’àmbit de la Policia Local de diversos municipis de Catalunya.
 
Vinculat en la funció gerencial de la Seguretat Pública de Catalunya, ha ocupat els càrrecs de Director del Servei Català del Trànsit, Gerent de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i Secretari de Seguretat Pública del Departament d’Interior, entre d’altres.
 
En l’actualitat exercia el càrrec de Director General de Protecció Civil amb l’encàrrec de les funcions de Director del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya.
 
 
Jordi Jardí i Pinyol, director general d’Administració de Seguretat
 
Tivissa, 1966
 
Màster en Administració Pública (EMPA) per ESADE i Tècnic esportiu.
 
Ha exercit diferents càrrecs de representació de la Generalitat de Catalunya a les Terres de l’Ebre, tant des de la vessant esportiva com també com a President del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre.
 
Actualment és Director General d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior i alcalde de l’Ajuntament de Tivissa des de l’any 2003.
 
Montserrat Royes Vila, directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya
 
Terrassa, 1950
 
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (UB), Llicenciada en Criminologia per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) i amb la Diplomatura de Postgrau de Dret Civil de Catalunya (UAB).
 
Fiscal de l’Audiència Provincial de Barcelona i del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de 1982 al 2004.
 
Exerceix la docència i les funcions de coordinadora de les matèries de Dret Penal i Processal a l’Escola de Policia de Catalunya i a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, de 1996 fins a l’actualitat.
 
És regidora de Participació, Atenció ciutadana i Comerç a l’Ajuntament de Matadepera des del 2011.
 
 
Sílvia Quesada i Escobar, directora de Serveis
 
Barcelona, 1967
 
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona.
 
Treballa a la Generalitat de Catalunya com a funcionària del cos Superior d’Administració General, des del 1993.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat cap del Servei d’Organització Administrativa de la Direcció de Seguretat Ciutadana del Departament d’Interior,  Responsable d’Assumptes Contenciosos i Recursos de la Direcció General de Seguretat Ciutadana del Departament d’Interior i Responsable de Modernització de les Relacions amb el Sector Empresarial al Departament d’Empresa i Coneixement.
 
Actualment exerceix les funcions de Secretària Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació.


Departament/s

Cercador

Cercador

Destaquem