Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

NOMENAMENTS

NOMENAMENTS
 
DEPARTAMENT DE LA PRESIDÈNCIA
·         Antoni Molons i Garcia, secretari de Comunicació del Govern i Mitjans de Comunicació
·         Miquel Àngel Escobar Gutiérrez, secretari d’Administracions Locals i de Relacions amb l’Aran
·         Ignasi Genovès i Avellana, director general de Mitjans
·         Ester Obach i Medrano, directora general de Coordinació  Interdepartamental
·         Rosa Vestit i Villegas,  directora general d’Administració Local
·         Alícia Uceira de Pablo, directora de l’Oficina del Govern
·         Josefina Valls i Vila, directora de Serveis
 
DEPARTAMENT DE LA VICEPRESIDÈNCIA
 
·         Marta Espasa Queralt, secretària d’Hisenda
·         Miquel Gamisans Martín, secretari de Difusió i Atenció Ciutadana
·         Natàlia Caba i Serra, directora general de Tributs i Joc de la Generalitat de Catalunya
·         Jordi del Río i González, director general de Difusió
 
DEPARTAMENT D’ACCIÓ EXTERIOR, RELACIONS INSTITUCIONALS I TRANSPARÈNCIA
·         Aleix Villatoro i Oliver, director general de Relacions Institucionals i amb el Parlament
 
DEPARTAMENT D’INTERIOR
·         Andreu J. Martínez i Hernández, director general de la Policia
·         Juli Gendrau i Farguell, director del Servei Català de Trànsit
·         Manuel Pardo i Sabartés, director general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
·         M. Isabel Ferrer i Álvarez, directora general de Protecció Civil
·         Joan Delort i Menal, director del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya
·         Montserrat Royes Vila, directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya
·         Sílvia Quesada i Escobar, directora de Serveis
 
 
 DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT
 
·         Carles Martínez Quiroga, secretari de Polítiques Educatives
·         Ramon Simon Campà, director general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa
·         Pilar Contreras i Llanas, directora general de Centres Concertats i Centres Privats
·         Josep Gonzàlez i Cambray, director general de Centres Públics
·         Josep Vallcorba Cot, director general de d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat
·         Joan-Lluís Espinós Espinós, director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial
·         Eva Ladrón Olivares, directora de Serveis
·         Anna Simó i Castelló, presidenta del Consell Escolar de Catalunya per delegació del conseller
 
DEPARTAMENT DE SALUT
 
·         Adrià Comella i Carnicé, director del Servei Català de la Salut (CatSalut)
 
DEPARTAMENT DE JUSTÍCIA

·         Joan Domènec Abad i Esteve, secretari de relacions amb l’Administració de Justícia
·         Carme Garcia i Suárez directora general de Memòria Democràtica

DEPARTAMENT D’EMPRESA I CONEIXEMENT
 
·         Joaquim Ferrer i Tamayo, secretari d’Empresa i Competitivitat
·         Maria Matilde Villarroya Martínez, directora general d’Indústria
·         María José Figueras Salvat, rectora de la Universitat Rovira i Virgili.
 
 
DEPARTAMENT DE POLÍTIQUES DIGITALS I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
 
·         David Ferrer i Canosa, secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital
·         Annabel Marcos i Vilar, secretària d’Administració i Funció Pública
·         Teresa Prohias Ricart, directora de Serveis
 
DEPARTAMENT D’AGRICULTURA, RAMADERIA, PESCA I ALIMENTACIÓ
 
·         Elisenda Guillaumes i Cullell, directora general d’Agricultura i Ramaderia
 
 
 
 
CURRICULUMS
 
DEPARTAMENT DE LA PRESIDÈNCIA
 
Antoni Molons i Garcia, secretari de Comunicació del Govern i Mitjans de Comunicació
 
Nascut a Barcelona l’any 1970.
 
Llicenciat en Dret.
 
Ha estat secretari de Difusió i Atenció Ciutadana del Departament de la Presidència des del gener de 2017. Anteriorment havia estat director general de Mitjans de Comunicació del Departament de la Presidència (2011-2016) i havia desenvolupat tasques d’assessor de la consellera de la Presidència en matèria de mitjans de comunicació (2016-2017).
 
Ha treballat a la Direcció General de Mitjans Audiovisuals en el programa de desenvolupament i implementació de la TDT local a Catalunya. Ha estat assessor legal de municipis concessionaris de TDT i de televisions locals. (2005-2007).
 
També ha treballat també al consorci local Localret en l’assessorament legal als municipis concessionaris de la TDT local i consorcis públics (2007-2011) i ha assessorat legalment els ajuntaments en qualsevol matèria
audiovisual.
 
Miquel Àngel Escobar Gutiérrez, secretari d’Administracions Locals i de Relacions amb l’Aran
 
Nascut a Cornellà de Llobregat l’any 1970.
 
Llicenciat en Ciències de la Comunicació i especialista en Comunicació Corporativa. Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional. És professor associat  de Periodisme a la UAB des de 2011.
 
Des del gener de 2016 ha estat delegat del Govern a Barcelona. Fins al 2015 va ser secretari de Comunicació, anàlisi i innovació de la UGT de Catalunya, càrrec que va abandonar per encapçalar la llista de Democràcia i Llibertat al Senat en les eleccions generals del 20 de desembre de 2015. Prèviament havia estat director de Comunicació del mateix sindicat.
 
Va militar al PSC fins al 2013 i va ser regidor i tinent d’Alcalde a l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat. És membre de l’Assemblea Nacional de Catalunya i de SÚMATE.
 
 
 
Ignasi Genovès i Avellana,  director general de Mitjans de Comunicació.
 
Nascut a Barcelona l’any 1958.
 
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB. Postgrau en
Economia i Gestió de la Hisenda Autonòmica i Local per la UB. Ha realitzat
també el Curs de Funció Gerencial a les Administracions Públiques a ESADE.
Diplomat en Comunitats Europees pel Ministeri d’Afers Exteriors i el Patronat
Català Pro-Europa.
 
En l’àmbit professional, ha exercit diverses responsabilitats a l’Administració de la Generalitat de Catalunya. En primer lloc, a la Direcció General de  Política Financera del Departament d’Economia i Finances (1983-1989).
 
Posteriorment ha estat gerent de l’Institut Català de Serveis a la Joventut
(1990-1995). L’any 1995 es va incorporar al Departament de la Presidència com a sub-subdirector general d’Informació al Ciutadà.
 
Entre l’any 2000 i el 2003 va ser director general d’Atenció Ciutadana. Del 2004 al 2010 s’incorporà al Servei d’Informació, Difusió i Estudis de la Secretaria de Política Lingüística.
 
Des de gener 2011 fins a l’actualitat ha estat director general d’Atenció Ciutadana i Difusió del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.
 
Rosa Vestit i Villegas,  directora general d’Administració Local
 
Nascuda a Sant Quirze de Besora l’any 1969
 
Estudis de psicòloga industrial per la Universitat de Barcelona.
 
Alcaldessa de Sant Quirze de Besora des del 2011  i responsable de Governació i Règim Interior, Hisenda, i Noves Tecnologies. Ha estat presidenta del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura durant els períodes 2011-2013 i del 2015 al 2017.
 
Ha estat directora de Recursos humans a l’empresa privada i actualment, és assessora tècnica de Presidència i coordinadora adjunta del Grup Polític de PDeCAT a la Diputació de Barcelona
 
Ester Obach i Medrano, directora general de Coordinació  Interdepartamental
 
Nascuda a Barcelona l’any 1963.
 
És llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona i màster en Direcció Pública per ESADE.
 
És funcionària de la Generalitat de Catalunya des del 1992. Des de l’any 2017 ha estat secretària d’Administració i Funció Pública. Va ser directora general de Modernització i Innovació de l’Administració al Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge (2016-2017) i anteriorment havia exercit diversos càrrecs en el Departament de la Presidència, entre els quals sub-directora general d’Afers Interdepartamentals (2000-2001) i responsable de Seguiment i Avaluació (2004-2012). També ha estat directora general d’Organització de l’Administració (2001-2004) al Departament de Governació i Relacions Institucionals i directora general de Política i Promoció Econòmica del Departament d’Economia i Coneixement.
 
Alícia Uceira de Pablo, directora de l'Oficina del Govern
 
Nascuda a Barcelona l’any 1977
 
Llicenciada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra (2000).
 
És funcionària del cos superior de la Generalitat de Catalunya des de l’any 2000. Fins a l’actualitat ha estat sub-directora general d’Anàlisi i Seguiment d’Iniciatives de l’Oficina del Govern, unitat de la qual anteriorment havia estat responsable jurídica.
 
També havia prestat serveis com a funcionària del cos superior en l’Assessoria Jurídica del Departament de Treball (2000-2009).
 
Josefina Valls i Vila, Directora de Serveis
 
Nascuda a Cabanabona, l’any 1966.
 
És llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona i postgrau en assessorament fiscal.
 
És funcionària de la Generalitat de Catalunya des de 1991. Des de l’any 2011 ha estat directora de Serveis del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge. Amb anterioritat ha estat cap de l’Àrea Economicoadministrativa de l’Institut Català de les Dones (2003-2011) i cap de l’Àrea de Planificació i Seguiment del Pla d’Actuació del Govern de l’Institut Català de les Dones (2001-2003). També ha estat responsable de l’Àrea Econòmica de la Direcció General d’Acció Cívica (2000-2001) i de l’Àrea de Recursos Humans de la Direcció General d’Acció Cívica (1995-2000) del Departament de Benestar i Família.
 
 
DEPARTAMENT DE LA VICEPRESIDÈNCIA
 
Marta Espasa Queralt, secretària d’Hisenda
 
Nascuda a Ulldemolins, l’any 1967.
 
És llicenciada i doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona.
 
Durant l’última legislatura, era la directora general de Tributs i Joc de la Generalitat de Catalunya. En l’àmbit acadèmic, ha estat professora titular d'Hisenda Pública a la Universitat de Barcelona (2001-2016). És investigadora de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) des del 2000 i va ser membre del Consell Assessor per la Reactivació Econòmica de Catalunya (CAREC).
 
Ha desenvolupat la seva carrera professional en el món universitari, on ha ocupat diferents càrrecs a la Universitat de Barcelona: Secretaria del Departament d’Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola (2005-2009), delegada del Rector de la Universitat de Barcelona per a la qualitat, avaluació institucional i acreditació a la Facultat d’Economia i Empresa (2009-2013) i delegada del Rector per a la qualitat i ocupabilitat a la Facultat d’Economia i Empresa (2013-2016).
 
Especialista en economia pública, finançament autonòmic i local, balances fiscals i fiscalitat, també ha estat membre de diversos grups d’experts per a l’elaboració de la balança fiscal de Catalunya. Ha participat en una vintena de projectes de recerca competitius sobre temes diversos com la descentralització del sector públic, el finançament autonòmic, el finançament local, la inversió pública i l’eficiència de la despesa pública.
 
Ha publicat més de 30 articles en revistes científiques nacionals i internacionals com Government & Policy, Public Finance Review, Kyklos, Journal of Economic Policy, Revista de Economía Aplicada, Hacienda Pública Española, Papeles de Economía Española, entre d’altres. És coautora d’una dotzena de llibres i autora de més de 30 capítols de llibre. L’any 2010 va ser coeditora del llibre The political economy of inter-regional fiscal flows. Measurement, determinants and effects on country stability, que va rebre el premi Joan Sardà Dexeus.
 
 
Miquel Gamisans Martín, secretari de Difusió i Atenció Ciutadana
 
Nascut a Mollerussa, l'any 1980.
 
Estudis en la llicenciatura de Periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna - Universitat Ramon Llull. Postgrau en Màrqueting Polític a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Direcció Estratègica de la Marca i la Comunicació a ESADE.
 
Durant l’última legislatura, era el secretari de Comunicació del Govern i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya. Va ser director de Comunicació d’Òmnium Cultural de l’any 2002 al 2004. Va treballar al Congrés dels Diputats, en la VIII Legislatura, exercint d’assessor de comunicació de Joan Puigcercós (ERC) entre els anys 2004 a 2008.
 
També ha estat consultor de comunicació amb diferents agències de comunicació com Carrots i ha exercit de relacions institucionals i fundraising en l’Obra Social de Prefabricats Pujol; del 2012 al 2016 va ser soci-director de Zip Zap Social PR.
 
Com a periodista ha passat per les redaccions de mitjans com TV3, Flaix FM i Flaix TV o Ràdio Estel, entre altres; també ha treballat com a comentarista d’actualitat a El Món a RAC 1, al 3/24 de Televisió de Catalunya; Catalunya Vespre de Catalunya Ràdio; als matinals de La Xarxa de Televisions Locals i RNE-Ràdio 4; El programa 59’’, el Debat de la 1 i els Vespres de TVE a Televisió Espanyola a Catalunya.
 
Va ser membre fundador del Grup de Periodistes Ramon Barnils.
 
 
Jordi del Río i González, director general de Difusió
 
Nascut a Gijón l’any 1962.
 
Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster de "Estrategias y Técnicas Electorales" de la Universidad Internacional Menéndez y Pelayo. Postgrau d’adaptació pedagògica de Ciències de l’Educació per la UAB. Màster ESADE Business School: Comunicació externa a les Administracions Públiques.
 
Ha estat director de comunicació en l’àmbit de l’empresa privada i pública. Ha alternat aquestes activitats amb treballs d’assessoria de comunicació en organismes europeus i consultor en temes de comunicació. Té experiència en campanyes i estratègies electorals.
 
Ha exercit com a assessor de Comunicació i Imatge de l’Ajuntament de Barcelona del 1997 al 1998; cap de premsa i responsable de Comunicació de MEDIA PARK.
 
També ha desenvolupat la tasca de director de Comunicació i Relacions Institucionals de Viasalus del 2000 al 2002; director de Comunicació i Participació Ciutadana al Consorci d’Administració Oberta i Electrònica de Catalunya del 2002 al 2009. I ha treballat d’assessor de comunicació a campanyes de comunicació política.
 
Del 2016 fins al 2018 ha estat director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.
 
En el camp de la docència ha estat professor del Màster de la UAB “Comunicació i Educació” i professor associat de Periodisme de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
 
Dins del sector de les publicacions ha treballat a ”Cuadernos 90”; “Barcelona Educació” i ha estat director de la línia editorial de l’Administració Oberta de Catalunya, entre d’altres.
 
 
Natàlia Caba i Serra, directora general de Tributs i Joc de la Generalitat de Catalunya
 
Nascuda a Barcelona, l’any 1966.
 
És llicenciada en Dret per la UAB (1990). Màster en Dret Tributari per la Universitat de Barcelona - Facultat de Ciències Econòmiques (1994-1995). Mestratge en Dret de Catalunya per la Universitat Autònoma de Barcelona - Escola de Doctorat i Formació Continuada (1993-1995). Màster en Direcció Pública – ESADE (2005-2006).
 
Durant l’última legislatura, era la sub-directora general de Règim Jurídic dins la Direcció General de Tributs i Joc, càrrec que ocupava des de l’any 2003 i que va interrompre temporalment quan va ser nomenada directora general de Tributs de la Generalitat de Catalunya, càrrec que va exercir entre el maig del 2008 i el febrer del 2011.
 
És funcionària del cos superior d’Administració General i funcionària excedent del cos de Tècnics Tributaris de la Generalitat de Catalunya. Ha ocupat diferents llocs al Departament d’Economia, primer a l’Assessoria Jurídica i després, a partir del 1994, a la Direcció General de Tributs.
 
En l’àmbit acadèmic, ha estat professora associada de Dret Financer i Tributari a la UPF (setembre 2008 fins a l’actualitat); col·laboradora del Màster de Fiscalitat de la UOC (2013 fins a l’actualitat); i ponent ocasional en sessions de formació i actualització tributària: internes (Escola d’Administració Pública de Catalunya i Departament d'Economia) i externes (Col·legi d’Economistes de Catalunya, Foment del Treball, Associació Espanyola d’Assessors Fiscals, i altres).
 
 
Aleix Villatoro i Oliver, director general de Relacions Institucionals i amb el Parlament
 
Nascut a Terrassa l’any 1979.
Llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració per la UAB (2002) i Postgrau en Anàlisi i Comunicació Política (2003).
Ha estat secretari general del Departament d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència (2016-2018).
Va iniciar la seva carrera professional com a tècnic del Consell de l’Audiovisual de Catalunya.
També ha exercit com a cap de Relacions Institucionals del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació (2006-2007) i cap del Gabinet del conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació (2007-2010).
A més a més, ha estat professor d’Institucions Jurídico-polítiques del grau de Comunicació Audiovisual de la Universitat Internacional de Catalunya.
Entre 2011 i 2016 va ser adjunt a la Direcció de la Fundació Joan Miró.
 
DEPARTAMENT D’INTERIOR
 
Andreu J. Martínez i Hernández, director general de la Policia
 
Nascut a Barcelona l’any 1964.
 
Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, Postgrau en Economia i Gestió de la Hisenda Pública Autonòmica i Local per la Universitat de Barcelona, i Mestratge en Funció Directiva per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.
 
Professor del Grau de Seguretat de la Universitat de Barcelona, des del 2015 fins a l’actualitat.
 
Ha assumit diferents responsabilitats a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona des del 1991 fins a l’actualitat. Entre d’altres responsabilitats, ha estat director general d’Administració de la Seguretat del Departament d’Interior, del 2011 al 2013, director de Serveis Jurídics del districte de Ciutat Vella, a l’Ajuntament de Barcelona, del 2013 al 2015, i director d’Estratègia i Recursos Humans a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals des del 2015 fins a l’actualitat.
 
Juli Gendrau i Farguell, director del Servei Català de Trànsit
 
Nascut a Berga l’any 1969.
 
Enginyer tècnic industrial mecànic i enginyer en Organització industrial.
Ha desenvolupat la seva carrera professional en diferents àmbits relacionats amb l’enginyeria tècnica.
 
Ha estat professor associat de la Universitat Politècnica de Catalunya.
En l’àmbit de l’Administració pública, ha estat alcalde de Berga, delegat del Govern a la Catalunya Central i actualment exercia el càrrec de director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments del Departament d’Interior.
 
Manuel Pardo i Sabartés, director general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
 
Nascut a Barcelona l’any 1967.
 
És llicenciat en Ciències Físiques per la UB, Grau en Administració i Direcció
d’Empreses per la UOC, Màster en Ciències Físiques, Mestratge en Enginyeria i Gestió Ambiental per la UPC i el curs d’Estratègies d’innovació i lideratge per a la gestió pública a l’IESE.
 
Al servei de la Generalitat de Catalunya des de l’any 1995, és funcionari del Cos de Geofísics.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat director de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya i cap de Servei de Protecció Civil de Tarragona i Terres de l’Ebre.
 
Des del 2013 és el director del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament de Barcelona.
 
M. Isabel Ferrer i Álvarez, directora general de Protecció Civil
 
Nascuda a Barcelona l’any 1963.
 
Ha cursat el Grau en Treball Social, per la UNED, el Màster de Protecció Civil i Gestió d’Emergències, per la Universitat de València, el Postgrau en Salut Mental en Situacions de Violència Política i Catàstrofes, per la Universitat Complutense de Madrid, i la Diplomatura en Treball Social per la Universitat Ramon Llull. Així mateix, entre d’altra formació, ha cursat estudis de Gestió, Avaluació i Coordinació d’Emergències a la Escuela Nacional de Protección Civil del Ministerio del Interior i d’Aspectes Psicosocials aplicats a la gestió d’urgències i emergències a la Escuela Nacional de Protección Civil del Ministerio del Interior.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat directora de Serveis d’Urgències i Emergències Socials de l’Ajuntament de Barcelona, entre el 2001 i el 2015, responsable d’Urgències i Emergències Socials a la Diputació de Barcelona, entre el 2016 i el 2017, i directora operativa del Pla “Barcelona Ciutat Refugi” de l’Ajuntament de Barcelona, entre el 2015 i el 2016. Actualment és diputada al Parlament de Catalunya.
 
Joan Delort i Menal, director del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya
 
Nascut a Barcelona l’any 1957.
 
Llicenciat en Geografia i Història  per la Universitat de Girona i diplomat en Criminologia per la Universitat de Barcelona.
 
Ha exercit diferents càrrecs de comandament en l’àmbit de la Policia Local de diversos municipis de Catalunya.
 
Vinculat en la funció gerencial de la Seguretat Pública de Catalunya, ha ocupat els càrrecs de director del Servei Català del Trànsit, gerent de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i secretari de Seguretat Pública del Departament d’Interior, entre d’altres.
 
En l’actualitat exercia el càrrec de director general de Protecció Civil amb l’encàrrec de les funcions de Director del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya.
 
Jordi Jardí i Pinyol, director general d’Administració de Seguretat
 
Nascut a Tivissa l’any 1966.
 
Màster en Administració Pública (EMPA) per ESADE i tècnic esportiu. Ha exercit diferents càrrecs de representació de la Generalitat de Catalunya a les Terres de l’Ebre, tant des de la vessant esportiva com també com a president del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre.
 
Actualment és director general d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior i alcalde de l’Ajuntament de Tivissa des de l’any 2003.
 
 
Montserrat Royes Vila, directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya
 
Nascuda a Terrassa l’any 1950.
 
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (UB), llicenciada en Criminologia per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) i amb la diplomatura de Postgrau de Dret Civil de Catalunya (UAB).
 
Fiscal de l’Audiència Provincial de Barcelona i del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de 1982 al 2004.
 
Exerceix la docència i les funcions de coordinadora de les matèries de Dret Penal i Processal a l’Escola de Policia de Catalunya i a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, de 1996 fins a l’actualitat.
 
És regidora de Participació, Atenció Ciutadana i Comerç a l’Ajuntament de Matadepera des del 2011.
 
Sílvia Quesada i Escobar, directora de Serveis
 
Nascuda a Barcelona, 1967.
 
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona.
Treballa a la Generalitat de Catalunya com a funcionària del cos Superior d’Administració General, des del 1993.
 
Entre d’altres responsabilitats, ha estat cap del Servei d’Organització Administrativa de la Direcció de Seguretat Ciutadana del Departament d’Interior,  responsable d’Assumptes Contenciosos i Recursos de la Direcció General de Seguretat Ciutadana del Departament d’Interior i responsable de Modernització de les Relacions amb el Sector Empresarial al Departament d’Empresa i Coneixement.
 
Actualment exerceix les funcions de secretària tècnica de la Junta Consultiva de Contractació.
 
DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT
 
Carles Martínez Quiroga, secretari de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament
 
Nascut a Barcelona, l’any 1958.
 
Llicenciat en Història i en Dret. Catedràtic d’Institut. Mestre de català. Ha estat sub-director general d’Escolarització i director general de Planificació i Entorn del Departament d'Educació. Va impulsar la creació de les Oficines Municipals d'Escolarització.
 
Ha estat vicepresident de la Comissió Mixta del Departament d'Educació i les entitats municipalistes i membre de la Comissió d'Educació de la Federació de Municipis de Catalunya. És regidor de l’Ajuntament d’Argentona.
 
Ha tingut una dilatada experiència com a docent, particularment en centres d'atenció educativa preferent, i ha publicat nombrosos articles d'opinió sobre política educativa.
 
 
 
Ramon Simon Campà, director general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Ensenyament
 
Nascut a Barcelona, l’any 1954.
 
Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona i diplomat en professorat d’educació general bàsica per la mateixa universitat. Ha estat mestre i director d’educació primària; professor d’ensenyament secundari, especialitat Intervenció Sòcio-comunitària i des de 2008 ha estat inspector educatiu.
 
Al 2006 va ser coordinador del Pacte Nacional per a l’Educació, també ha estat cap de l’Oficina de Suport a les Polítiques Educatives (2005-2006), coordinador de Polítiques Educatives (2004-2005) i assessor del Conseller d’Educació (2003-2004).
 
Pilar Contreras i Llanas, directora general de Centres Concertats i Centres Privats del Departament d’Ensenyament
 
Nascuda a Vilanova i la Geltrú, l’any 1958.
 
Llicenciada en Geografia i Història i especialitzada en Història de l’Art per la Universitat de Barcelona i diplomada en llengua francesa per l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona.
 
Disposa de diverses formacions en lideratge d’equips, resolució de conflictes, organització i gestió de centres docents.  Des de 1988 ha estat treballant a l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú, on ha exercit com a professora de geografia, història, història de l’art i francès; coordinadora de l’ESO i de batxillerat; directora de Projectes i directora gerent. Anteriorment, havia estat tutora de BUP i COU a la Cooperativa Escola EC Ricart de Vilanova i la Geltrú.
 
Josep Gonzàlez i Cambray, director general de Centres Públics del Departament d’Ensenyament
 
Nascut a Lleida, l’any 1972.
 
Enginyer tècnic industrial i llicenciat en Màrqueting -Investigació i Tècniques de Mercat.
 
Ha estat coordinador de l’àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona; director dels Serveis Territorials de Barcelona Província del Departament d'Acció Social i Ciutadania; gerent del Consorci d'Educació de Barcelona; professor d'institut de l'especialitat de Tecnologia.
 
També ha estat formador intern en l'àmbit d'Organització del Treball a l’Escola d'Administració Pública de Catalunya; adjunt al secretari per a la Immigració del Departament d'Acció Social i Ciutadania; director adjunt dels Serveis Territorials a Barcelona Ciutat del Departament d'Educació; consultor i professor del Màster i Postgrau de l'àrea de Qualitat de la UOC; professor del Postgrau en Gestió de Sistemes de Qualitat de la Universitat de Lleida, i auditor i director tècnic i de formació a Fòrum Qualitat.
 
Ha estat coautor dels llibres: A la recerca del tresor. Adaptacions de contes orientals i Helvasaccc Barcelona.
 
Josep Vallcorba Cot, director general de d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat del Departament d’Ensenyament
 
Nascut a Sant Feliu de Codines, l’any 1955.
 
Llicenciat en Filosofia i Lletres  i màster en Supervisió i Avaluació  de Centres Educatius. Mestre de primària i professor de secundària. Ha estat director d’institut, inspector d'educació i inspector en cap adjunt.
 
Del 2004 al 2011 va ser sub-director general al Departament d’Educació i va ser el responsable de dissenyar i aplicar les polítiques d'educació i immigració concretades en el Pla per a la llengua, la interculturalitat i la cohesió social (Pla LIC 2004) amb les aules d'acollida, el projecte plurilingüe,  el projecte de convivència  i els plans educatius d'entorn. Fins ara, ha fet d’inspector d’educació.
 
Joan-Lluís Espinós Espinós, director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial del Departament d’Ensenyament
 
Nascut a Terrassa, l’any 1953.
 
Doctor en Pedagogia per la Universitat Autònoma de Barcelona, llicenciat en Ciències de l’Educació, enginyer tècnic en Química Industrial, postgraduat en Qualitat de l’Educació, inspector d’Educació i catedràtic d’ensenyament secundari.
 
Va ser sub-director general de Planificació i Organització de la Formació Professional entre 2004 i 2011. Ha treballat durant 7 anys a la indústria tèxtil.
 
Eva Ladrón Olivares, directora de Serveis del Departament d’Ensenyament
 
Nascuda a Barcelona, l’any 1964.
 
És llicenciada en Ciències Físiques, especialitat de Física de la Terra i del Cosmos, per la Universitat de Barcelona. Disposa d’un postgrau en Competències Directives, per la Universitat Autònoma de Barcelona, i d’un postgrau en Gestió de personal al servei de les entitats locals.
 
Des de 2009, ha estat cap del Servei de Suport Intern de la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona.
 
Anna Simó i Castelló, presidenta del Consell Escolar de Catalunya per delegació del conseller
 
Nascuda als Alamús, l’any 1968.
 
Llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona, postgraduada en Dinamització i Planificació Lingüística per la mateixa universitat. Tècnica de normalització lingüística al Consorci per a la Normalització Lingüística amb diverses responsabilitats (1990-2003 i des del febrer de 2018).
 
Ha estat regidora a l’Ajuntament de l’Hospitalet (2003), consellera de Benestar i Família del Govern de la Generalitat (2003-2006) i diputada al Parlament de Catalunya (2006-gener de 2018). Com a diputada al Parlament de Catalunya ha tingut responsabilitats de portaveu adjunta, portaveu de grup parlamentari i vicepresidenta primera de la Mesa amb el GP d’Esquerra Republicana i secretària primera de la Mesa amb el GP de Junts pel Sí. Ha estat portaveu a la Comissió d’Ensenyament (2010-2018) del GP d’Esquerra Republicana (2010-2015) i del GP de Junts pel Sí (2015-2018).
 
 
DEPARTAMENT DE SALUT
 
Adrià Comella i Carnicé, director del Servei Català de la Salut (CatSalut)
 
Nascut a Lleida, l’any 1972.
 
Llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Lleida i MBA per ESADE.
 
Ha treballat durant 5 anys com a consultor, assessorant empreses i institucions públiques en diferents països d'Europa i d'Amèrica Llatina, essencialment en desenvolupament de negocis, optimització d'operacions i transformació empresarial en sectors com el gran consum, l'administració pública, els mitjans de comunicació, la tecnologia o la seguretat. També va treballar durant més de 10 anys com a director general i, director de les àrees comercial i de màrqueting en diverses empreses.
 
Molt vinculat al món universitari i de la formació, va ser adjunt al rector de la UdL mentre hi estudiava Medicina, i col·labora com a expert convidat a ESADE i té una excedència com a director de negoci de la Fundació IL3-Universitat de Barcelona.
 
DEPARTAMENT DE JUSTÍCIA
 
Joan Domènec Abad i Esteve, secretari de relacions amb l’Administració de Justícia
 
Nascut a Barcelona, l’any 1974.
 
Llicenciat en Dret (UPF) i Mestratge en Dret Públic i Organització Administrativa (IDEC-UPF). Actualment és gerent territorial de Barcelona ciutat i L’Hospitalet de Llobregat del Departament de Justícia. Entre 2007 i 2016 va ser subdirector general d’Ordenació Turística de la Direcció General de Turisme. Prèviament, havia exercit com a lletrat en l’àrea de planificació urbanística del Sector d’Urbanisme i Infraestructures de l’Ajuntament de Barcelona. També ha desenvolupat tasques d’assessorament jurídic en l’àmbit privat, en l’especialitat de dret administratiu i, més concretament, en dret de telecomunicacions i urbanisme. 
 
DEPARTAMENT D'EMPRESA I CONEIXEMENT

Joaquim Ferrer, secretari d’Empresa i Competitivitat
 
Nascut a Barcelona l’any 1964.
 
És llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Fins ara ocupava el càrrec de secretari d’Administracions Locals al Departament de Governació i Administracions Públiques i Habitatge.
 
Va ser alcalde de Vilassar de Mar entre els anys 2007 i 2015 i va ocupar diferents càrrecs a la Diputació de Barcelona. Prèviament, havia desenvolupat la seva carrera en el sector privat.
 
Matilde Villarroya, directora general d’Indústria
 
Nascuda a Tortosa l’any 1968.
 
És enginyera industrial per la universitat Politècnica de Catalunya i doctora en Economia i Empresa per la Universitat Rovira i Virgili. Des de l’any 2003 és professora titular del Departament de Gestió d’Empreses de la Universitat Rovira i Virgili (URV), tasca que ha compaginat amb diferents projectes de transferència de coneixement amb empreses i institucions públiques i privades.
 
Entre els anys 2007 i 2015 va ser regidora i tinent d’alcalde d’Economia, d’Hisenda i de Personal de l’ajuntament de Tortosa. Prèviament, havia desenvolupat la seva carrera en diferents empreses del sector privat.
 
DEPARTAMENT DE POLÍTIQUES DIGITALS I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
 
David Ferrer i Canosa, secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital
 
Nascut a Barcelona  l’any 1970.
 
BTEC HND in Business Information Technology, Telecommunications and Computer Science a la University of Cambridge.  També ha realitzat estudis sobre Administració Pública i Perfeccionament Directiu com ara l’Executive Master in Public Administration i el programa de Lideratge i Innovació als Serveis Públics, tots dos d’ESADE, així com el MBA Internacional “LaSalle - Manhattan College”.
 
Des de 2014 fins a l’actualitat ha estat el coordinador general de projectes de la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya. En el període 2011-2014 va dirigir l’Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural. Anteriorment, va desenvolupar tasques de direcció d’innovació i organització a l’Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions i de l’any 2000 al 2007, va ser director de l’Àrea de Projectes i Tecnologia del Consorci Localret.
 
 
Annabel Marcos i Vilar, secretària d’Administració i Funció Pública
 
Nascuda a Tortosa, l’any 1968.
 
Llicenciada en Dret. Té un postgrau en matèria de dret local i un altre en dret urbanístic. Actualment està cursant el Màster en Direcció Pública d’ESADE.
 
Advocada de l’Il·lustre Col·legi d’Advocades i Advocats de Tortosa en actiu des de 1997, des de 2016 fins al mes d’abril del 2018 va ser directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. Anteriorment, del 2011 fins al 2015 va ser diputada al Parlament de Catalunya i durant aquesta etapa va ser membre de diverses comissions i la responsable del grup de treball conjunt de funció pública. També ha estat directora del Centre per a la reinserció de les persones privades de llibertat (CIRE). En el període de 2003–2011 va ser gerent de de la Societat Anònima Municipal de Gestió Urbanística de l’Ajuntament d’Amposta.
 
Teresa Prohias Ricart, directora de Serveis
 
Nascuda l’any 1960.
 
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Direcció Pública per Esade.
 
Des de 2011 ha estat la directora de Serveis del departament de la Presidència. És directora d’Àmbit de Serveis Interns i Innovació a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès des del 21 de novembre 2006, amb funcions de cap de recursos humans, organització i tecnologies de la informació.
 
Des del 1987 és funcionària del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. Ha ocupat diversos càrrecs al Departament d’Agricultura, entre els quals destaquen el de subdirectora general de Coordinació Administrativa i el de directora de Serveis.
 
 
DEPARTAMENT D’AGRICULTURA, RAMADERIA, PESCA I ALIMENTACIÓ
 
Elisenda Guillaumes i Cullell, directora general d’Agricultura i Ramaderia
Nascuda a Sant Joan de les Abadesses, l'any 1977.
 
Llicenciada en Enginyeria Agrònoma per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària de la Universitat de Lleida.  Ha realitzat un Doctorat en Medi Ambient i Ciències del Sòl de la Universitat de Lleida. Guillaumes també té un curs de postgrau sobre Modelització de sistemes agrícoles i ambientals en visual bàsic de la Universitat de Lleida, així com diversos cursos d’especialització com ara el de Gestió de la qualitat en l’execució d’obres en els espais naturals, organitzat per l’Àrea d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, o de Gestió i Tractament de residus ramaders, organitzat per l’Escola d’Estiu de la Universitat de Lleida a la Seu d’ Urgell.
Des del 2016 al 2018  va ser Directora dels Serveis Territorials del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a Girona i del 2013 al 2016 va ser directora del Parc del Castell de Montesquiu. Del 2005 al 20013 va ser tècnica de territori, adscrita a l'Oficina Tècnica de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.
Ha assessorat en temes impacte ambiental i paisatgístic, plans d’ordenació de gestió d’espais naturals, plans tècnics de gestió i millora forestal a l’empresa AGTOP S.L. i ha estat investigadora dins el camp de la fertilització nitrogenada i el seu impacte sobre el medi ambient amb un conveni amb Universitat de Lleida- COMPO Agricultura S.L.
 


Cercador

Cercador

Destaquem