Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

FGC presenta la seva oferta turística d'estiu al Saló del Turisme B-Travel Barcelona

  • Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya aposta per la desestacionalització del turisme d’oci, esport i cultura
  • El Saló del Turisme B-Travel Barcelona celebra el seu 25è aniversari amb ofertes d’àmbit internacional, nacional i local

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) exposa al 25è Saló del Turisme B-Travel Barcelona tota la seva oferta d’oci, turisme i cultura per la temporada d’estiu 2017 entre els dies 21 i 23 d’abril. A l’estand, situat dins de l’espai de l’Agència Catalana de Turisme, hi ha informació per a professionals del sector i visitants particulars sobre les diferents instal·lacions i activitats que Ferrocarrils posa a disposició dels usuaris a les estacions de muntanya, La Molina, Vallter2000, Vall de Núria, Espot i Port Ainé, i dels packs dels trens turístics i els bitllets combinats de Turistren.
 
El president d’FGC, Enric Ticó, assistirà avui a l’acte de presentació a les 16.30 hores i atendrà als mitjans de comunicació que ho desitgin (Fira Barcelona, recinte de Montjuïc número 8).

 
L’oferta turística d’FGC: cinc estacions de muntanya, set trens turístics i Turistren
 
FGC continua apostant per la promoció de les activitats de lleure a les estacions de muntanya durant tot l’any després d’acollir més d’un milió de visitants durant la temporada d’estiu del 2016. L’any passat, també va suposar un impuls pels trens turístics amb el rècord de 7.213 passatgers que va registrar el Tren dels Llacs, de la línia Lleida-La Pobla, tancant el 2016 amb un índex d’ocupació del 99%. A més, gràcies als nous trens panoràmics amb aire condicionat que donen servei a la línia diària, el Tren dels Llacs ha pogut augmentar el nombre de viatges durant l’estiu garantint la comoditat dels usuaris.
 
D’altra banda, amb l’oferta de Turistren, FGC dona valor lúdic i augmenta les possibilitats de les línies metropolitanes estenent la finalitat del viatge en tren més enllà del seu ús diari per motius professionals o escolars. Ferrocarrils col·labora amb entitats i ajuntaments de la seva xarxa ferroviària per facilitar als usuaris bitllets combinats que els apropin als monuments, museus i espais d’oci i cultura del territori català com el Museu d’Història de l’Hospitalet de Llobregat, el Mercat de Pagès a Sant Vicenç dels Horts, el Castell de Claramunt, el Castell de Gelida, el Parc Natural de Collserola o el Mercantic de Sant Cugat, entre molts altres.
 
 
25è aniversari del Saló Internacional del Turisme de Barcelona
 
En aquesta edició es commemoren els 25 anys d'una fira que va néixer el 1992 amb el nom de Saló Internacional del Turisme a Catalunya, coincidint a més amb els Jocs Olímpics de Barcelona, esdeveniment que va transformar la ciutat i la seva projecció turística mundial.
 
El 2015 va evolucionar a la nova marca B-Travel adaptant-se així als canvis del sector i del viatger. Fa 25 anys, anar de vacances era un luxe reservat a uns pocs privilegiats, però ara s'ha convertit gairebé en una necessitat vital. Les dades del creixement del turisme ho avalen: el nombre total de viatges a l'estranger ha passat de 435 milions a  l'any 1990 a 1.235 milions el 2016 (s'ha multiplicat per 2,8). A Espanya concretament el turisme ha crescut un 50% en els últims 15 anys i a Catalunya un 60%, segons fonts oficials proporcionades per l'empresa especialitzada en turisme THR.


pdf pdf Nota de premsa

Cercador

Cercador

Destaquem