Twitter   Facebook   Delicious   Yahoo  
Enllaçar | Imprimir

TURISME

La Generalitat posa en marxa #formacióturismecat 2018, un nou pla de formació integral per al sector turístic català

Aquest pla de formació té com a objectiu contribuir a incrementar la competitivitat de les empreses i entitats del sector turístic català.

  • La formació s’articula a través de tres itineraris: Innovació en producte i servei turístic; Transformació digital; i Màrqueting digital i comercialització
  • En total són 24 cursos amb capacitat total per a 1.000 persones (les places són variables en funció de cada curs) i amb una oferta de 350 hores lectives
 
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de la Direcció General de Turisme (DGT) i l'Agència Catalana de Turisme (ACT), ha endegat #formacióturismecat, un nou pla de formació integral adreçat a empreses i entitats del sector turístic català.
 
Aquest pla de formació té com a objectiu contribuir a l'increment de la competitivitat de les empreses i entitats turístiques, creant un nou escenari orientat a la cooperació, a la co-creació i a l'aplicació de les possibilitats d'innovació en tots els àmbits i processos.
 
En total són 24 cursos, que sumen un total de 350 hores lectives, i que s’impartiran arreu del territori català (Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Manresa, La Seu d’Urgell, Tortosa, etc.). Tot i que les places són limitades i varien en funció del curs, l’oferta total té una capacitat per a 1.000 persones.
 
Aquest nou pla de formació, en el qual l’àmbit de la transformació digital té un paper clau, està pensat tant per petites i mitjanes empreses com per als grans actors del sector turístic.
Així, s’ha configurat una oferta formativa completa i homogènia al voltant de tres vectors: innovació, transformació digital i màrqueting digital.
 
Els cursos s’articulen a través de 3 itineraris formatius:
  • Itinerari 1: Innovació en producte i servei turístic per donar resposta als reptes actuals en la creació de productes innovadors.
  • Itinerari 2: Transformació digital per facilitar la immersió de les iniciatives turístiques en l'actual dinàmica de transformació digital.
  • Itinerari 3: Màrqueting Digital i comercialització per a una òptima utilització de les noves tecnologies com a instrument de màrqueting.
 
En l’itinerari d’Innovació en producte i servei turístic es poden trobar cursos com “Design thinking aplicat a la creació de noves experiències en turisme”, “la gamificació com a estratègia d’innovació en turisme”, o “com crear experiències familiars accessibles per a tothom”, entre d’altres.
 
En el segon itinerari, Transformació digital, s’ofereixen els cursos de “Tecnologies digitals que milloren l’experiència del client” o “Analítica i big data: oportunitats de negoci i millora de serveis i eines existents”.
 
I en l’últim itinerari, Màrqueting digital i comercialització, hi ha tallers de continguts web i xarxes socials, de creació de pàgines web, de posicionament SEM, o de reputació en línia, entre d’altres.
 
Les empreses i entitats que s’inscriguin en aquests cursos tindran l’oportunitat de conèixer les noves tendències i noves oportunitats de negoci del sector, així com obtenir la inspiració necessària per impulsar projectes innovadors i fer treball en xarxa (networking), construint relacions amb persones del sector que poden ajudar a incrementar el volum de negoci i generar notorietat de les entitats i empreses.
 
Tota la informació sobre els cursos, així com les inscripcions es poden realitzar a través del web: http://act.meet2b.org/web/cursos/index
 
----
 
Segueix-nos a les xarxes a través de:
 
A Twitter de Turisme: https://twitter.com/turismecat
A Twitter d’empresa:  https://twitter.com/empresacat
 
 
 
 


Cercador

Cercador

Destaquem

Departament

  • Responsable premsa
    Àngels Caparrós